Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Tajlandia - Koh Samui

Tajlandia - Koh Samui

Tajlandia, Koh Samuie

Jesteśmy na wyspie Koh Samui.  Dzisiaj większość dnia odpoczywaliśmy po ciężkiej podroży. Po południu spotkaliśmy się z Maćkiem i Asią,  którzy są tutaj od jakiegoś czasu. Dołączyli dzisiaj do nas,  także Maja,  z Michałem (azjatycki - profil na Geoblogu,  którzy właśnie rozpoczęli swoją kolejną podróż po Azji). Czas spędziliśmy wspólnie,  kompiąc się w basenie,  pijąc browarka,  oraz zajadając przepyszne grillowane owoce morza :))
Jutro w południe mamy prom na kolejną wyspę Koh Tao, gdzie płyniemy wszyscy razem.  Planujemy tam pobyć ok tygodnia,  jeszze nie ma podjętej decyzji do kiedy tam zostajemy :)
Lądując w Tajlandii dostaliśmy wizę na 30 dni, co może się okazać niewystarczające :/ jest naprawdę sporo fajnych miejsc.
Obecnie za bungalow płacimy 650 THB,  który jest troszkę od morza ale za to warunki są naprawdę bardzo dobre. W Indiach za te same pieniądze jest gorszy standard.
Tajlandia jest idelnaym miejscem po Indiach,  które nas troszkę wymeczyły. Jest cieplej i spokojniej, a tego nam właśnie było trzeba :))).