Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Old Town - Hanoi

Old Town - Hanoi

Wietnam
Wietnam, Hanoi

W Hanoi zalogowaliśmy się w dzielnicy Old Town. W Wietnamie był przez ostatnie dni długi weekend i związku z tym było bardzo duże obłożenie w hotelach. Udało nam się znaleźć pokój za 290000 VNG.

Old Twon jest to główne skupisko turystów gdzie znajduje się cała masa sklepów, począwszy od pamiątek przez buty do kawy :)

Standardowo wynajeliśmy skuter i trochę pojeździliśmy po innych dzielnicach. W Hanoi jest okolo 5 milionów skuterów, dlatego też jazda do najłatwiejszych nie należy. Oczy trzeba mieć do okoła głowy. Było to miasto, w którym jeździło się najciężej do tej pory. Podczas jazdy przed wszystkim liczy się wielkość pojazdu, ale oprócz tego trzeba być sprytnym i pewnym siebie; )

Resztę czasu spędziliśmy na poznaniu dzielnicy oraz kawy w lokalnych kawiarniach :)

Jesteśmy właśnie na lotnisku i czekamy na lot do Manila na Filipinach. Mamy przed sobą noc w samolocie.