Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Port Blair- koszty na miejscu + transfer na Havelock, gdyby się ktoś wybierał

Port Blair- koszty na miejscu + transfer na Havelock, gdyby się ktoś wybierał

Indie
Indie, Port Blair

Bilet lotniczy z Bombaju do Port Blair z przesiadka w Chennai - Ok 800zl na osobę, linie lotnicze Spice Jet

Hotel Suriya Lodge - Pokój z łazienka 600rupii, pierwsza cena 1000rupii, warunki średnie (czysto nie było, pościel- chcemy wierzyć ze tylko zakurzona, grzybek na ścianie:) ale bardzo dobra lokalizacja. Blisko knajpki i sklepy)

Taxi z hotelu do mariny 20 rupii

Pierwsza knajpa gdzie zjedliśmy zupy w nadziei ze będzie to rosół - 190rupii za dwie w tym 10 rupii napiwek doliczony przez nich, bo była to restauracja.
Były smaczne, ale rosół to nie był.
Veg soup - sos sojowy z warzywami i kolendra, strasznie ostra
Chicken suop - jak wyżej, ale mniej sosu sojowego, kurczak wyglądał jak kluski lane i była mniej ostra

Kokos 20 rupii szt- lepiej kupować pomarańczowe, są bardziej dojrzałe i smaczniejsze

Śniadanie i obiad można zjeść w granicach 80-100rupii- danie typu dwa placki i dwa sosy(żółty i biały) plus chaj, black tea i woda w butelce:)

30 min internetu w cafejce 20rupii. Internet baaaaardzo wolny

Bilet z Port Bleair promem rządowy w jedna stronę to 400rupii, trzeba kupić w dwie strony, gdzie termin powrotu jest najdalej za 4 dni ( regulacja wprowadzona z początkiem 2016r.) Podobno* można go przełożyć na miejscu na poźniejszy termin, albo skasować i odzyskać pieniądze. Zobaczymy.

Jest opcja zakupu promu prywatnego od 900 do 1300 rupii, godziny odpływu prawie takie same. Dużo łatwiej je kupić - bez kolejek i walki, w klimatyzowanym pomieszczeniu, ale bez przygody;)

*W tym kraju wszystko jest podobno:)