Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Havelock podsumowanie

Havelock podsumowanie

Indie
Indie, Havelock Island

Havelock to bardzo przyjemna wyspa. Każdy znajdzie coś dla siebie. Można spać w eleganckim resorcie, zwykłym murowanym domku, bądź bambusowym przy morzu. Sa tez resorty oddalone od morza Ok 200 metrów. Oczywiście ceny są zależne od lokalizacji i rodzaju domku. Jeśli ktoś ma ochotę pobyć sam i napawać się pięknym widokiem to powinien tu przyjechać. Jest tez możliwe mieszkanie w resortach tanich gdzie jest dużo młodych ludzi i sporo imprez.
W ciagu dnia jest wiele dostępnych atrakcji takich jak nurkowanie, snurkowanie, rejsy łódka i zwiedzanie bezludnych wysp, które są niedaleko. Jest kilka ładnych plaż, na które można się dostać riksza, skuterem lub rowerami.

My nasz czas spędzaliśmy po troche na wszystkim. Poznaliśmy kilka fajnych osób. Byliśmy w bardzo fajnym miejscu o nazwie Cikada. Jest to knajpa, do ktorej zeby dotrzeć trzeba przejść kawałek przez las, oświetloną pochodniami ścieżką. Przed wejściem jest napis "welcome to the jungle" :) na miejscu mozna sie napić piwa lub drinka (jest to wyjątek). Podają tez bardzo smaczne jedzenie. Wszyscy siedzą na ziemi, każdy sie dosiada i dzięki temu można poznać ludzi z całego świata. Co dwa dni jest inna muzyka, od jazzu po trans:) impreza kończy sie o 23, ale ma to swoje dobre strony na następny dzień;)

Havelock jest miejscem gdzie można fajnie spędzać czas bez zasobnego portfela.
Koszt nurkowania to Ok 2000 rupii na osobę, a wyprawa łódka na wyspy ze snurkowaniem to Ok 1400 rupii na osobę.
Jest możliwe aby dzienny koszt na parę ( z uwzględnieniem wszystkich kosztów) wyniósł 150zl za dzień. Można oczywiście wydać duuuużo więcej jeśli się chce;)

Radzimy jednak wybrać się jak najszybciej, ponieważ z każdym rokiem miejsce to się zmienia. Cały czas coś budują, poszerzają drogę ( nie maja taczek i noszą kamienie w miskach na głowach, ale i tak całkiem sprawnie im to idzie;) )

Według nas jest to jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie, gdzie czas płynie dużo wolniej, które naprawdę warto odwiedzić:)

P.S.
Codziennie rano jak wychodziliśmy z domku i patrzyliśmy na morze był ten sam tekst: #^*+} ale lazur!:)

P.S. 2
Tęsknimy za kiełbasa..;) i za wami wszystkimi też;)