Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Ostatnie chwile w Indiach

Ostatnie chwile w Indiach

Indie
Indie, New Delhi

New Delhi traktujemy jako przystanek w drodze do Tajlandii do, której właśnie zmierzamy. To co zaplanowaliśmy zobaczyć w Indiach w pełni zrealizowaliśmy, tak więc odpuszczamy zwiedzanie New Delhi tym bardziej,  że jesteśmy tutaj 1,5 dnia.

Hotel w New Delhi zarwzerwowaliśmy na booking.com za 450 rupii i znajduje  się 500 metrów od dworca na Main Bazar Road. Na tej ulicy jest całe mnóstwo hoteli,  tak więc bez problemu można szybko znaleźć coś fajnego :)
Bardzo zależało nam na tej lokalizacji ponieważ,  w pobliżu jest metro,  które jeździ bezpośrednio na lotnisko, a jest ono oddalone od naszego hotelu o 14km. Koszt metra na jedną osobę to 60rupii i czas dojazdu 20min. Tanio,  szybko i bez problemowo :) dla porównania taksówka 350rupii.

Wczoraj wieczorem poszliśmy coś zjeść i spotkaliśmy Wrocławianina,  z którym pogawędziliśmy przy miętowej herbatce :)

Udało nam sie znaleźć knajpę,  w której podają naprawdę spore i przepyszne porcje kurczaka :) przepyszna kolacja i browarek na dobranoc bardzo poprawiły nam humory :) okazuje się, że bez mięsa robimy się nerwowi; )

Jutro naszym planem jest ogarnięcie dalszej podróży, oraz odpoczynek przed nocnym lotem do Tajlandii.  W Kuala Lumpur mamy przesiadkę i ok 10h oczekiwania na kolejny lot. W tym czasie planujemy zobaczyć Petronas Twin Towers. W Tajlandii zacztnamt od Koh Samui :).