Geoblog.pl    Pendraki    Podróże    Pendrak Pol poza miastem    Manila Makati

Manila Makati

Filipiny
Filipiny, Manila

Statek do Batnagans City mieliśmy z samego rana. Fajnie się złożyło, ponieważ skuter wypożyczyliśmy w porcie więc nie musieliśmy brać trzycykla. Oddaliśmy skuter i wsiedliśmy na statek :) Płyneliśmy około 1,5h.

W Batangas dworzec autobusowy jest przy samym porcie, tak więc po chwili byliśmy już w autokarze. W drodze na dworzec uprzejmi taksówkarze proponowali nam kurs do Manili, za jedyne 2500 peso. W autobusie kupiliśmy bilet za 175 peso na osobę :)

Do Manili jechaliśmy około 2h, do tego 45minutowy spacer i znaleźliśmy się w dzielnicy Makati gdzie mieszkają nasi znajomi Sylwia i Piotrek. Dzielnica jest bardzo nowoczesna, z ogromną ilością wieżowców, zachodnich sklepów i restauracji. Byliśmy bardzo spragnieni tego typu wygód, więc przez dwa dni nie ruszyliśmy się z miejsca :) Basen w zamieszkałym przez nas wieżowcu bardzo nam się spodobał. W ciągu dnia się kompaliśmy, a wieczorami podziwialiśmy z niego widok Manili.

Bardzo chcielibyśmy podziękować jeszcze raz Sylwii i Piotrkowi za gościnę :). Było nam bardzo miło spędzić z Wami kilka dni :)
Co złego to nie my;)

Za chwilę jedziemy na lotnisko. Lecimy do Indonezji :) lądujemy w Denpasar na wyspie Bali. W Singapurze mamy przesiadkę i 15h oczekiwania na lot do Denpasar :)